Dit zijn wij


Het verhaal van Meat Boutique begint bij een goede maaltijd. Drie mannen met een heel verschillende achtergrond, die elkaar vinden in een gezamenlijke passie: goed koken in goed gezelschap. Als Ilja, Michael en Wouter elkaar tijdens een vriendendiner ontmoeten, is er meteen een goede klik – en ontstaat een goed idee. Wat als we nu eens onze talenten bundelen en samen een nieuw avontuur beginnen? Meat Boutique, een uniek concept, is geboren.
 

Wouter Janssen

Wouter is een horecaman in hart en nieren. Heeft van het organiseren van een feestje zijn werk van gemaakt. Gaat altijd voor topkwaliteit, en is pas tevreden als alle gasten meer dan tevreden zijn. Behalve mede-eigenaar van Meat Boutique is Wouter ook baas van De Stijlwijzer.
Met Meat Boutique willen we eigenlijk een voortdurend evenement organiseren: een plek waar kooktalenten en vriendschappen tot bloei komen. En niet alleen online. Want we willen veel meer! We zijn niet zomaar een webwinkel met het beste vlees en kooktools. We gaan ook workshops en evenementen organiseren voor onze klanten, waarmee ze hun culinaire kennis kunnen verbeteren en goede kookideeën en ervaringen opdoen.

Ilja Roelofs

Ilja is de professionele vleeskenner van Meat Boutique. Misschien gek om het zo te zeggen, maar vlees zit deze man in het bloed. Een slager met liefde voor het vak, dat ook al werd beoefend door vader, opa, en overgrootvader Roelofs. Ilja weet waar het beste vlees van Europa te vinden is, en deelt graag zijn kennis van vleeszaken. Is ook eigenaar van Roelofs Food Centre en Slagerij Derks.
Met Meat Boutique willen we boeren uit Europa een podium geven. Zij hebben echt een goed verhaal te vertellen; dankzij hun vakmanschap en zorg voor de dieren kunnen wij vlees van topkwaliteit aanbieden. Ons vlees heeft altijd een goed verhaal, dat we graag willen delen. Europa heeft zoveel moois te bieden!

Michael Angelo Groeneveld

Michael is de technology enthusiast van Meat Boutique. Een man van de details, die echt niets over het hoofd ziet. Is aanstekelijk enthousiast, over digitale techniek, maar ook over zijn kookpassie. Op het dakterras van zijn bedrijf El Niño staat een Big Green Egg, waarmee Michael graag zijn kookkunsten laat zien tijdens personeelsfeestjes.
Meat Boutique wordt ook een online community, we gaan met elkaar op culinaire ontdekkingsreis. Waar die reis precies heengaat? We hebben wel een paar ideeën, maar eigenlijk moet onze community dat ook zelf bepalen. Waar ben jij nieuwsgierig naar? Wat wil jij leren op kookgebied? Dus volg ons op social media, en laat je horen. Kom maar op met die goede ideeën, en ga met ons mee op reis!